TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, August 26, 2009

Coctailmiddag

Såja, äntligen har jag duschat. Vid fyra tiden tog jag tag i att börja leva för dagen. Jag har legat i sängen till två, sen i soffan till fyra. Idag hade jag verkligen inte lust att göra något. MEN!

Idag är jag och mamma ju buden på 3 rätters middag hos syster. Vi ska snart åka dit och det blir övernattning också. Så blir nog inge mer bloggande idag. Men kameran åker med!

I morgon blir det en tipp topp dag för då kommer min bästaste arashbrutta hit. Och vi ska shoppa, båda var väldigt inställda på skoor så håll tummarna att vi hittar det.

Nu ska jag hoppa vidare i min coctailoutfit ?

1 comment:

  1. jag har precis köpt ett par JÄTTEFINA skor :) helt perfekta till hösten nu!
    och förresten, min blogg är öppnad igen haha

    ReplyDelete