TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, July 16, 2009

Träskarännet 2009

Som sagt så vann jag Träskarännet igår i tävlingsklassen. Så jag vann allt + damklassen och jag fick en buckla. En stor fin buckla i silver med namnet Träskarännet. moahahaha

Loppet gick sjukt tungt för första varvet var det mest åska i luften som sög ur all syre ur luften!!!, andra varvet på slutet började de droppa lite och då kom lite syre som var behövligt och sista varvet var väl lite lättare fast ändå tungt. Jag fick iiiinga endorfiner över huvetaget under hela loppet på 9 km och hade lite känningar i ryggen och så efter promenaden dagen innan. Men glad är jag iaf att jag vann då. Hade inte vunnit om det inte var för krymlingsgruppen som bestog av alla utom tre. En i gruppen där sprang två varv snabbast och snabbare än vad jag hade orkat den dagen men det var ju varven som räknades och hon ville inte springa tre just då.

Ojoj fem öööver tio och inget kaffe har jag hämtat. Nu blir det rast sen fortsätta här ,small till helt plötsligt.

2 comments:

  1. vilken härlig bild. inte tagen igår direkt va? ;)

    ReplyDelete
  2. Nej inte det, den är tagen för länge sen. När vi gick i 3an på gymnasiet tror jag.

    ReplyDelete