TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, July 13, 2009

Lunch på en ö mitt i, kokad korv med bröd och blåbärsoppa i stormkök med kaffe efteråt....och kaka.
Hade ju övat på flugfisket på gården och kan nog säga att det gav lite. Kännde att kastet gick bättre när jag väl stog där än på gården iaf....övning ger ju färdighet.
Ska åka till L och köpa nån fjällstass och sånt som man kan behöva. Har ju beställt vadarstövlar som jag behöver. Hade dock inte kommit till butiken som skulle beställa dom i tid. Tror ärligt talat dom glömt beställa dom åt mig. Fjällskjorta, byxa,jacka är prioett, sen regnkläder och tjocksockar kanske. Men får bli lite i sänder men måste kolla in marknaden iaf.
Blev mest harrar men vi slängde tillbaka allt första fredagen och sen lördagen. På söndagen tog vi så fick äta rökt harr hemma. Fiska är det roooligaste jag vet typ!

1 comment:

  1. Åh så mysigt!
    Blåbärssoppa var sååå länge sen!

    ReplyDelete