TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, July 9, 2009

Jag vet inte vad det är med mig men en sak är säker: Jag måste börja lägga mig tidigare.
Jag behöver nog 8 timmar sömn om natten och inte som det blir nu max sex timmar och ofta mindre än det. Jag brukar vara jättepigg när jag har gått upp men nu är det slut med det. Även när jag är på väg till jobbet är jag trött. Det är inte speciellt roligt allstå. Man vill ju som piggna till direkt.

Idag när jag slutar ska jag åka ut till golfbanan. Igår när jag var där och tränade på puttingen skulle jag gå ner till P och då råka jag ramla i en backe och bli heelt grön rumpan när jag föll handlöst ner. HAHA! Slängde byxorna i tvättmaskinen men grönskan gick inte helt bort.
Idag hoppas jag att jag står iallafall så jag slipper ett till par byxor med märken.

Hittade en superfin golftröja i Haparanda men tyvärr så var den i en alldeles för liten storlek.
Men annars var den perfekt.

No comments:

Post a Comment