TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, July 15, 2009

Jag måste verkligen säga att lägger man sig i tid såå ojoj så mycket piggar man blir.
Igår gick jag och lade mig vid 22.30 och började lyssna på ljudböcker på storytel.se. Sen bytte jag bok två gånger och fastnade på slumdog boken. I morse när jag då vaknade var jag mycket piggare än jag brukar vara, för jag lyssnade inte så superlänge. Sen så var det det att jag inte ens ville gå tillbaka och lägga mig sängen....

Har också kommit fram till att ha uppsatt hår sparar endel tid på morgonen.

Har ont i handen, i en knos under långfingret...skumt. Kan vara att jag har hållt i mobilen när jag var ute och gick för byxorna hade ingen ficka och hade tjocktröja på mig.

Tack b. för lyckönskningen inför dagens lopp.

No comments:

Post a Comment