TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, July 21, 2009

Hej!

Idag är det verkligen inget väder att tjoa för.
Igår var jag så oerhört trött att jag bara ville falla ner och sova. Hade lovat Theres en PW
men jag var tvungen att skriva ett mess att jag inte orkade. Jag somnade först i sängen, sen på soffan och sen tillbaka i sängen och sen ringde Theres och frågade om hon fick komma förbi en halvtimme vilket hon fick. Sen la jag mig i sängen och lyssnade på ljudbok innan jag mötte John Blund....

Annars var dagen bra igår, hann sätta upp lite lappar...
Jag hann byta lappar i skåpet....
Jag fikade med Theres och vi gick runt på stan länge, tills jag hade så ont i fötterna och var så slut att jag var tvungen att åka hem och äta middag. Det blev rester av paj, och pappa tyckte att det är bra att jag är en sån restätare hahaha. LIKE A LOT!

No comments:

Post a Comment