TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, June 1, 2009

Svimmel

Jag är sååå trött. Igår sov jag tre timmar och idag började jag jobba.
Har varit bra hela dagen men sen efter jobbet drog jag och joggade. Sen var det bara att byta träningskläder och fara till Step In och köra BodyCombat och seriöst jag höll på att spy först så men ville inte sluta så tog det lungt en liten stund sen körde jag på men det resulterade i att jag höll på att svimma när jag sedan la mig på golvet. Jag typ LIGG STILL LIGG STILL till mig själv. Sen blev det bra och jag drack vatten. Så läskigt när det börjar snurra och man förstår inte riktigt vad som händer. Var väl inte som när man "nästan" svimmar på rikt men var nån sorts yrsel som var läskig. Jag älskar att köra Combat, det är sååå fruktansvärt roligt.

Sen kom jag hem och såg att vi hade en gainomax i kylen med chokladsmak *mumsi* och sen hoppa jag i duschen innan jag åt middag. Till efterätt blev det grapefrukt wiwi.
Såg först mommas boys? och sen mitt älskade Cityakuten.

Sen efter det så åkte jag P och K ut och tittade på bävrarna. Såg en bisamråtta, svanar, enkelbeckasin,morkulla och lite annat skojjigt.

Nu har jag just kommit in och ska slänga in en tvätt i tvättmaskinen. Sen ska jag sova så jag orkar upp i morron och orkar åka till L och köpa en sommarjacka.

No comments:

Post a Comment