TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, June 21, 2009

Idag när jag vaknade så gjorde jag mig i ordning och gick ner och käka en laxmacka innan det blev dags för golfbanan. Kalix golfbana är mycke längre än min hemmabana. Det gick bra idag för jag spelade på mitt HCP och har aldrig spelat på denna bana före. På sista hålet hade jag ju sänkningschans men det gick åt helskotta!

Sen när jag kom tillbaka till stugan så åt jag en till laxmacka och drack kaffe. Var väldigt trött så jag gick och tog godis sen la mig och sov ganska så länge hehehehe. Sen gick jag upp och tog en liten joggis längs grusvägarna innan middagen. Blev rökt lax med potatis sås och typ saft.

Nu sitter jag och tittar på en film efter ett försök till fiske men det gick inte bra alls....
Men ska sova snart för jag ser fram emot IKEA i morgon. Hoppas det blir det iallafall.

Gonattis!

No comments:

Post a Comment