TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, June 7, 2009

Hejsan!

Idag när jag vaknade upp efter en utekväll på farmen var jag sådär måttligt stabil. La mig i soffan och låg kvar där tillräckligt länge för att tro att pappa snart skulle trilla in genom dörren.
Jag hoppa i duschen och i stund när jag höll på att göra smoothie kom han och som tur var låg jag inte kvar och sov då.

När jag hade ätit smottie och blöta så cyklade jag ut till Arenen för att se fotboll med P och K. Sen förlorade ju dom vilket inte var så roligt. Sen när jag kom hem tvättade jag cykeln faktist. Hoppas den blir lysande nu, haha och snabbare än blixten.

Igår på farmen var det roligt, förfesten hos Sofia var också helkul med farliga kortspel.
EMD var bra tycker jag och nästa helg ska jag se Drängarna bland anant.

Har inte så mycket att skriva idag, så ska lägga ner det. haha

No comments:

Post a Comment