TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, June 16, 2009

Håller på att baka en kladdkaka. Har världens bästa recept om man vill ha en tung kladdkaka. Britta skrev ner receptet på en Pizzakartong för jättelänge sedan och det är fortfarande kvar där. Jag har också förbjudit att denna kartongbiten ska slängas och den börjar bli lite mer och mer sliten. Den har också lite roliga sekvensker eller vad man ska kalla det som hon skrivit *HAHA*. Jag tror bara b. föstår vad jag menar nu. hahahaha.

Iaf så väntar jag på att den ska bli klar så insåg jag genom rutan att jag hade kladdkakesmet över hela ansiktet! Men gott var det!

Nu hoppas jag tiden går snabbt och kakan blir klar snart! :D

1 comment:

  1. ååh är det den med choklad ovanpå? ååååh. den var så god. :D vad bra att du är nöjd med håret. :)

    ReplyDelete