TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, June 27, 2009

Åh igår fick jag ligga hemma på Alive. Torsdagen var jag iaf ut och det var mycke trevligt.


Först var vi hos en kompis till Elin och drack och så. Sen for vi ut till området.


Sen när jag kom hem stupa jag i sängen och sen upp med tuppen för att jobba.


Såg verkligen inte okei ut men herregud var alive fredag så tänkte inte att det var så


många som skulle komma in utan tänkte att det ringer nog mer.





Iaf så hann jag nästan bara komma till jobbet då kan inte kan gå längre. Jag orkar inte gå kroppen håller sig inte uppe. Ringde pappa två gånger och andra gången bad han mig åka till vårdcentralen så T skjutsade dit mig. Fört förbi hemma där jag fick hämta pengar och byta till mjukisbyxor. HÖll på att falla ihop och inte ta mig ner för trappen.





Väl på vårdcentralen fick jag vänta i nästan en timme på att få komma in och prata med hon som *"delar ut jobben" . Hon bara - Men oj hur är det?! Då svarade jag nja inte så bra jag kan juknappt gå. Så sa hoon, ojoj jag ska kolla om nån kan klämma in dig snabbt, vänta. Så fick jag vänta en minut max så fick jag träffa distriktsläkaren. Det visade sig att jag hade en blödning i ryggslutet i musklerna. AJAJ!





Väl hemma blev det värre än vad det var innan han med att nästan svimma (blev vitt framför ögonen), ligga över en stol och toksvettas, få kramper och sen ligga på föst en matta, en matta och yogamatta och sen en matta + yogamatta + madrass och nu har jag en störra madrass också i vardagsrummet.





Låg där nsätan från igår 11.30 - till idag klockan 12. Men vissa undantag för uppstigning.





Idag kunde jag gå bättre iaf, och gick runt en sväng på stan men sen vilade jag till halv sex och då kunde jag gå ännu bättre och Elin tittade förbi. Och nu har jag fixat mig för en sväng på Alive iaf så min helg är inte helt borta. Får vila i morron istället, och jag har ju tydligen STARKA antiinflamatioriska och smärtstillande medel så det får jag vara glad för.





Nu har jag öppnat en cider och ska sätta mig ut med dom andra och äta rökt lax. MUMS!





No comments:

Post a Comment