TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, May 8, 2009

Idag när jag var och träna var ena låten med Basshunter - All I ever wanted, jag blev glad och peppad som man blir av den låten!

Sen var en annan superbra låt dom hade 3 Doors Down - Let me be myself. Jag tycker den påminner mycket om en myskväll eller såå. Jag längtar redan till morgondagens BodyPump.

När jag har varit på BodyPumpen ska jag åka ut till IKEA hade jag tänkt och köpa ett , (oj så otippat) lackbord. Sen hem och montera ihop det så jag kan räkna liite, eller mycke matte. Jag ska räkna hela 35 sidor, och då är det ihopräknat med sidor med tal på sig!

På kvällen när Kärran slutat ska hon komma hit så ska vi se Sverige-Canada i Hockey VM.

Vad kan jag mer behöva från IKEA ?
- En bordsduk (tänk att få skriva bordsduk)
- Tidningställ
- Förvaringsboxar för skrot och icke skrot
- Pärm
- ?
- ?
- ?

No comments:

Post a Comment