TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Friday, May 29, 2009

Rotarylunch

Idag har jag varit på Rotary och lyssnat på en gymnasieutbytesstudent som varit i Sverige i bara tre månader. Han var redan mkt kunnig på svenska tyckte jag och det var roligt att höra lite om New Zeeland. Sen när jag varit där gick jag till Lisa och vi tittade på maskaror på internet och
hon beställde en Lancome maskara, en sån som jag köpte nu sist. Har bara användt den en dag, eller nej två dagar. Så har inte hunnit uppfatta den sååå mycket än. Men den har inte hunnit lossna eller göra mig sådär hemskt svart som min förra. Fick veta att det också kan ha varit för att jag hade extra svart som den fick den effekten. Men iaf jag har ju ett säkert maskara kort ifall allt bara blir fel. Sen iaf så blev vi flummiga och kameran flög fram....




Dessa bjuder vi på, eller hur L?


Dagens låt kan jag rekommendera:
Basshunter - Angel in the night....

1 comment: