TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, May 28, 2009

Hemma!

Sååå efter en 18 timmars tågresa så är jag hemma. Resan gick bra och tanten och äldre damen i kupén var snälla. Vill verkligen inte komma snabbt dit då man inte kan sitta i drag, det är så jobbigt. I kupén var det först för varmt, för kallt, för dragit och sen efter lite ändring igen så var det ännu mer fel än före. Tur det finns många inställningar så man får som man vill. Jag brydde mig iaf inte hur varmt eller kallt det skulle vara.

Idag har jag ätit lunch med Lisa och det blev moussaka och plättar med sylt. Sen har jag varit på hennes salong och hängt endel. Läste tidningar och luktade på otaliga hårstylingprodukter.

Har också just kommit hem från BBK - Pite och det blev utklassning 5-0.
Tog en bild men hittar inte sladden till kameran, jag undrar igentligen var den är?! Jag menar mobilkameran....tog ingen med min kamera. Har iaf en bild på min grejsimojs som Julia inte gillade som kommer. = )

No comments:

Post a Comment