TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, May 5, 2009

God dag! I morse så vaknade jag vid tio i åtta och klev upp. Jag hade tvättstugan klockan åtta och stolt är jag idag att jag inte gick och lade mig mellan tvättarna. Nej inge sovandes utan städandes blev det för min del. Nu behöver jag bara pressa ner lite saker i flyttkartonger och skriva :FIXA TILL! Jag får fixa dom när jag fixar i ordning i mitt förråd lite senare. KAOS är det nu.

Nu funderar jag på om jag ska gå och leta kepsen till b. igen och sen är jag sjukt sugen på Guitar Hero också, ojojoj. Men jag måste hinna sitta på biblioteket också en del, men dom har ju öppet till åtta så. Lite styrketräning hade heller inte varit helt fel nu när jag inte får belasta foten.
Jag får fundera en stund medans jag väntar på tvätten, ids inte gå ner och hämta flyttkartongerna ännu. Just ja behöver slänga skräp och panta burkar också. Gaaah!!

No comments:

Post a Comment