TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, May 31, 2009

Gårdagen idag.

Igår var jag sjukt festsugen eller så ville jag på bio. Ringde Theres och frågade om hon visste om Madde skulle ut. Hon var snäll och ringde så sen ringde Madde och sa att jag fick komma till henne och Luisa. Dom såg robinson och skulle på bränna sen. Var en rolig kväll med mintu blandat med schweppes och cider.

Ute träffade jag min gamla kompis Jessica. Var roligt och haha, ja flummigt.
Sen träffade jag Joel och Anton och endel annat känt folk. Var ändå många
jag aldirg någonsin sett men. Ska bli endel bränna i sommar hoppas jag. Theres
pluggar ju fortfarande i sommar så hon får bli mitt kort. Sen kommer min SUPEREFTERLÄNGTADE b. hem också och jag bara vill att hon ska komma igår!

Iaf efter det så kom jag i säng vid 4 och gick upp innan tio och följde med till Luleå och fikade hos Ö med P och K. Jag fick äran att köra och körde även en sväng genom Luleå och såg folk sitta ute och fika i det strålande vädret. Sen åkte vi hem till kyrkogården och jag fick sen hem och städade lite mer och klättra på väggen. Ska nog möblera om i rummet också och sen organisera i ett skåp så jag kan he dit mina produkter. iwiwiw Det kommer bli så bra sen när jag är klar med mitt Stora projekt jag håller på med.

No comments:

Post a Comment