TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, April 19, 2009

Igår la jag mig alldeles för sent, men det var så mkt roligt som hände.
Sen skulle jag gå upp halv tio idag och det gjorde jag (09.10 rättare sagt) och skuttade in i duschen. Sen pilade jag ner till stadsbiblioteket för att plugga lite matte. Jag hade gjort endel tal när jag gick in till stan och åt Sushi.

Sen mötte jag upp Kärran och vi strosade runt på stan och gick mest runt på
sport och skatebutiker.... sen lämnade jag Kärran och gick hem när hon skulle jobba.
Funderar på ett rosa duschdraperi men jag vet inte än... spännande... hmmm

Nu är jag hemma och ska äta tidigt middag för jag har ingen ork just nu så behöver lite energi för all matematik och städning som står på schemat och jo.....betala räkningar....

No comments:

Post a Comment