TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, April 20, 2009



Ååååååååååååh idag kom min nya vän till mitt ägo! (en liten hjälm och fick också följa med)


Idag när jag hade varit på biblioteket så gick jag till Concrete som ligger just bredvid biblioteket och köpte en longboard. Det blev inte just den jag tänkte för jag såg dom hade gömt undan en bakom en kartong och vips var det kärlek. Den var smalare än den andra men efter att pröva stå och känna på dom 1000 gånger så insåg jag att den ännu större var väldigt stor och hade två kanter som inte var så bra enl mig. Sen med tanke på mina STORA fötter..eller inte så blev denna bra aningen smalare.
Har redan varit ute och provkört den och det gick bra. Var lite ringrostig men jag hoppas
efter min Bdn vistelse att jag ska bli bättre.. = )


Ooooh, är den inte föööör nice allstå!

No comments:

Post a Comment