TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Sunday, March 8, 2009

När jag kom hit i Fredags gjorde jag inte så mycket alls. Åkte och käkade lunch och vann nå böcker under lunchen på ett lotteri. Men då hade vi typ massa lotter för man betala bara för jämna nummer och vi hade jätte många udda så det var bra, och inte så många jämna.
Vann bl.a en skiva som hette Folkmusik vid järnvägsknuten. Har inte lyssnat på den ännu men ska försöka göra det vid tillfälle haha! Måste packa ihop i morgon också. trååååååkigt.

Under min vistelse har jag varit på Pubben P, spelat ett spel som heter buzz?, åkt längdåkning, kollat in tennismatcherna, testat Ice nattklubben och tjaa haft en soft kväll med kaffe smoothie och Lisa. Har ätit palt också, och det är ju så norrigt.

I morgon ska jag äta lunch med papi på NG och nu blir du Frodo avis va? Sen efter det ska jag dricka kaffe med Lisa. Ska också försöka räkna bort all matte som ska vara gjort till onsdagens lektion. Sen måste jag försöka göra det som skulle vara gjort till provet som jag inte han åtterräkna.

Igår när vi var på Ice började kvällen hos henky med förferre. Det var massa folk hos honom och min kära b. också( 1,2,3,4 you change your mind, like a girl change her cloths......1234 you chang........) ! Var mest ute en sväng men det var roligt. Såg endel folk jag aldrig sett och endel folk som jag sett förut. Träffade en gammal klasskompis som var rolig att träffa. wiwi.

Nu ska jag sova så jag orkar upp i morron. Känner verkligen för att sova och vara utsövd och bara vilka hoppa och skutta ur sängen för så kännde jag INTE idag......

No comments:

Post a Comment