TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Thursday, March 5, 2009

Matteprovet idag gick inte alls bra! Men insåg att proven inte är så stora.
Var tolv uppgifter från sådär 78 sidor. Men då var det a,b,c,d på några.
Började tvivla på min kunskap på provet sååå låter inte bra.

Nu har jag packat ihop lite och fixat disken. Ska lägga mig i sängen nu och försöka sova.
I morgon har jag mattelektion sen åker jag iväg. WihO.....

Idag var jag också ute och gick med Hanna. Först till och från skolan sådär 35-45 minuter ena vägen. Så sen gick vi ut och gick över en timma. (är det timma eller timme?, timme är språk va?) Iaf så gick vi hem till henne sen och åt en halv scones med marmeland och så hängde jag där tills hon skulle jobba då gick jag hem.

Nu ser jag NCIS och det tänkte jag fortsätta med för det är spännande.
Godnatt.

No comments:

Post a Comment