TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, March 24, 2009

IKEA

Idag hade jag tvättstuga när jag vakanade. Sen åkte jag på IKEA med Markus. Han stog ut med mig när jag sakta sakta sakta gick runt och lyfte och kollade på sakerna. Jag köpte en blomma, en vas för mina i morron inköpta tulpaner och sugrör,diskborstar och ja tre burkar eller lådor kanske man säger. Lådor för mat vill jag tillägga!!!

Sen for vi på stan och leta present till kärran. Blev BodyLotion från BodyShop, min favorit!!! Sen ett kort från Lagerhouse. Efter det kom kärris och jag åkte med henne hem till henne. Bakade kladdkaka och vaniljvisp! Sen kom Carro och Moa och vi såg på tv snacka lite innan det blev att åka hem.

Var sviiinkallt ute. Nu är jag hemmaa, sugen på kaffe och matteplugg!!!

No comments:

Post a Comment