TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, March 3, 2009

Idag var jag och träna med Hanna. Vi var på BodyPumpen och det gick bra.
Nästa vecka blir det ny musik och det kommer bli roligt. Men sen gick jag på
BodyCombaten.

Först när jag börja studsa runt så var jag som spagetttiiii. Men sen
gick det jätte bra! Jag tyckte det var superroligt idag. Dock var det mkt folk och en tjej
hade inte koll på alla hennes delar så hon höll på att spraka mig hela tiden, utan att se. (Man måste titta över axeln, (speciellt om det är FULLT) men hon gjorde inte det.)
Sen iaf så fixa det sig för hon som stog bakom mig var snäll och flyttade bak lite så jag fick plats.

När jag hade tränat gick jag och handlade grönsaker frukt och fisk. Blev stekt fisk med stekt lök och rivenmorot och nedhackad tomat och ruccola. Sen ner med broccoli och creme frasihe med pepparot och äppesmak. Ska ta och köpa mig en vanlij pepparotstub och citronpeppar för att krydda maten sen. Upptäckte att all min mat smakar som lika dant, spelar ingen roll om det är kött,fisk,soppa, grönsaker osvosvosv. Så har fått lite tips idag på kryddor.

Nu ska jag hoppa tillbaka in i Matte boken för att lära mig lite mer om kruvor,linjer och potenser och slutligen dom där logaritmerna. hmmm hade behövt en vecka till på mig.
Men mitt besök i B kommer ändå att förbättra allt när jag får saker och ting förklarat av min Papi!

No comments:

Post a Comment