TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, March 30, 2009

Idag ringde jag till vårdcentralen men dom tyckte att jag skulle ringa tillbaka
på torsdag för att få sjukintyget. För jag behöver det ju bara på fredag tror jag för
man får vara borta 2 gånger sen behöver man sjukintyg.

La mig i sängen och sov en stund sen tills mamma ringde och jag insåg att klockan var snart halv tre typ. När hon frågade om jag ätit något idag och jag svara Nej så sa hon att jag skulle det.
Lydig som jag är, haha, så gick jag upp och gjorde lite mat. Syrrans köttfärsås är värsta räddaren i nöden just nu. Så slipper man göra något själv typ.

ChunkyMonkey glassen, är den sån choklad? seg? FInns någon som är som dumlke? eller magnum?

1 comment:

  1. bitar formade som banan av choklad och lite goda nötter och såklart smakar den banan/choklad. mums! :) men alla sorter jag har smakat har varit goda.

    ReplyDelete