TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, March 25, 2009

Idag har jag varit i skolan. Jag fick briljera lite tror jag :) .
Sen åkte jag till Nordstan och köpte tulpaner och åkte hem och satte i vasen! Looks pretty!!!

Sen vilade jag en liten stund innan jag for för att käka lunch med Carolina på Condeccoooooo = ) .
Vi åt sån buffé och drack kaffe på det. Sen satt jag kvar en stund innan jag åkte till stan för att
möta Kajsa för att hon skulle pröva in pjäxorna.

Sen åkte jag på Biblioteket och försökte plugga lite. Sen gick jag och hämta pjukkkkerna på Konsum och nu sitter ja här. = )

Är svintrött och ögonen är typ borta. Jag ska försöka gå och träna. Vill jogga!!! Men vill ändå inte. !!!!

Byebye!

No comments:

Post a Comment