TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Tuesday, March 17, 2009

I morgon är det skola som står på Schemat! Jag tror faktist jag ska gå till skolan i morgon.
Är ju såå skönt att vara ute på morgonen i luften om det är soligt och ljust! I regn och rusk kan man åka komunalt, stavas det så?. Fick en sån hmm detta ser skumt ut.

Iaf så hoppas jag på friskt och soligt väder i morgon. Så man kan sätta på sig solbrillor och bara
glassa! För efter skolan ska jag skynda mig hem och hämta min hög med CV, lämna skolböckerna och sen skynda till mina jobbsökarställen!!!

Senare får jag ju lite besök och då blir det väl inte så mkt som sker. Kanske blir det bio och
Män som hatar kvinnor. Vill verkligen se den filmen och wih0! Hade passat bra i morgon för bio!
Onsdagsbio helt enkelt.

Nu ska jag försöka fixa lite här hemma. Har bara slängt allt omrking mig idag.
Fick ju så bråttom efter träningen till kusinen och Frejis.

Btw, lägger upp lite bilder ikväll :)

No comments:

Post a Comment