TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, January 19, 2009

Spy Bar

Spy Bar var inte alls som jag hade tänkt mig. Jag tänkte bara på alla som visade sina pälsjackor innomhus. Seeeriöst häng av er jackorna. Kan fortfarande visa upp era kläder osv, och visst det är snyggt men en Pälsjacka inne på krogen?! Come on!

Iaf så var det inte riktigt som jag tänkt mig men vi var där för tidigt och gick för tidigt.
Vi hade iaf roligt och chilligt jag och systern min. Sen iaf gick jag hem och sov några få timmar.

Och visst jag kan gå tillbaka dit men då vill jag stanna längre än jag gjorde nu. Men jag blir ändå så funderad över jackorna.

Middagen innan på resturangen SMAKA som var förut resturangen resturangen var toppen!
Åt massa goda saker, och drinkar :P .

No comments:

Post a Comment