TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Monday, January 12, 2009

School start

Yiiep!

Idag började jag skolan, Komvux för att vara exakt.
Jag ska läsa Matte C i 20 veckor två gånger i veckan.
Är laddad nu!!! Jag behöver ett jobb så ikväll ska jag
städa upp det jag hade i resväskan och sen ska jag
fixa med min CV. Men nu ska jag gå till Diana nere på
Klippcenter på Olivedalsgatan och köpa lite Dermalogica
produkter som jag tänkte testa. Om jag inte är nöjd ska jag
gå tillbaka till Lancome som jag kört nu och har aldrig haft bättre hud.

Varför byter jag ifrån något som är bra?
Jo för jag gillar att testa nya saker men detta blir nog
sista för huden för Lancomen funkar ju. Clinique funkar inte för mig.
Min hud har aldrig varit så dålig som när jag kört det. Det funkar först
men sen blir det hemskt. Desvärre! Men hudkrämen deras är bra nu pratar
jag om tre stegs serien.

Nu ska jag byta från mina mjukisbyxor för det regnar som tusan nu.
Så slipper jag bli så blöt, ska nog ta på mig tights.

Snart har jag min första lektion. wiho!

No comments:

Post a Comment