TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Wednesday, January 28, 2009

Idag innan klockan 06.00 ringde min mobiltelefon för att säga VAKNA!!!!
Jag ställde om klockan så jag klev upp 06.15 och hade bara EN återringning idag. WihO!!!

Sen gick jag till spårvagnen som skulle ta mig till bussen som tog mig till skolan.
Är inte helt frisk så vill inte börja gå till skolan än igen. Får bli när jag inte har
i halsen.

Britta står i duschen och jag tänkte väl diska tills hon är färdig för lunch på stan.
Lutar mot att vi äter på Brogyllen! Andra ställen jag vill in på idag är BodyShop,Shock och Banken. Truetureture!

Igår försökte jag ju räkna gick inte så bra men i kväll och i morgon ska jag räkan! Ska gå
på biblioteket i morgon och försöka mig på det vi gjorde idag. För på fredag börjar ett nytt kapitell typ.

No comments:

Post a Comment