TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA TRALALALALATRALALALALATRALALALALATRALALALALA



Saturday, January 10, 2009

First stop!

Hello!


Idag var en toppendag! Det började med att min systerson sprang mot mig
för att ge mig en kram när jag vaknade. Han är sån 2,5 år gammal!
Sen spenderade vi endel av dagen i Kista Galleria här i Stockholm. Köpte ett ganska
basic linne på H&M för sån 49 kr, ett riktigt kap alltså.

Hemma hos min syster blev det yogurt med macka till Let´s dance.
Absolut inget jag tycker är sådär jätte roligt att titta på men men. Deet var inget
annat som vi skulle se på och filmen vi skulle se blev inte av på olika grunder.

Mina kompisar Julia och Theres har åkt till Prag idag tror jag. Hoppas det är bra där så
kanske man får ta sig dit någon gång.

No comments:

Post a Comment